大陸兩日團


你係無睇錯!呢度係深圳 

時間關係我地參加左一個深圳遊的兩日團

其實我都有參加這類大陸短線團的經驗

抵就一定係抵既 假日唔多又想平平地

係唔錯的選擇

呢次我地參加既係大航假期的深圳團

據稱係入住五星級酒店

當然最後是貨不對辦的只有3.5-4星級

行程可以係話無太多行程

遊覽的景點也係免入場費

普通大媽普通經過曬個太陽都可以到

的平凡景點 哈哈

當然$299 係咁上下啦

只要清楚自己報既係乜團就無問題

啦 景點第一站

改名的重要性又黎啦

荷蘭花卉小鎮 — 感受異國風情?

但落車前導遊話經驗所得團友反映

半小時都嫌多 明啦 

啦 有哂心理建設 無問題啦

一個簡單花墟+少量無人cafe

其實都比預期有驚喜… 

咦cafe 環境幾靜呀 (經過望見)

又係地大 卻唔好好發展 的項目一項

有幾檔賣乾花 真心覺得幾靚…

D 乾花 哈哈哈哈

再一次釋演法國菜的精髓

一隻光淨大白碟+小份菜+小小裝飾

而今次我係咁岩見到條蔥完美的配合

忍唔住手 拍照一張

致 我享受緊酒店自助午餐

相片只是一道小鯖魚+一條中國蔥

我覺得視覺上完美 哈哈
最近有點懶得發文

縱使腦袋閃過無數篇想發的文

最後也沒有寫下

Leave a Reply

